lauantai 20. maaliskuuta 2010

Kefka

Olen jo pitemmän aikaa ollut sitä mieltä että olen lopen kyllästynyt Kefkaan, enkä voisi kuvitellakaan esiintyväni tuona hahmona. Kuitenkin nyt eksyin katsomaan Kefka-videoita sun muuta härpäkettä ja innostuin jälleen hahmosta. "I'm gonna kill someone today.."

Pukuunhan olin pitkän aikaa hyvin tyytyväinen ja pidin sitä parhaana aikaansaannoksenani. Mutta nyt kangasvalinnat tuntuvat hyvin huonoilta ja tuntuu että olen mennyt turhankin suuripiirteisesti joidenkin asioiden suhteen. On totta, että kun tein kyseistä pukua, kuvamateriaalia hahmosta ei ollut niin paljon kuin nykyään (Dissidia). Seuraavaksi luvassa suuri tunnustus... Älysin joku kuukausi sitten, että valtavasta räknäilystäni huolimatta olen tehnyt puvun peilikuvana! Fail~

Esiintymiseeni kisassa olen muuten tyytyväinen, olisi vain pitänyt käyttää enemmän sitä aikaa. Muutenkin olen eläytymiseen ihan suhtkoht tyytyväinen, useita asioita hahmosta olen tosin sisäistänyt vasta myöhemmin.. Esiintymisen kannalta hahmo olisi ollut valmis Traconin jälkeen tai ehken jopa Traconissa. Tai, no valmis ja valmis, ei nyt koskaan valmis voi olla. On se hassua miten sitä osaa eläytyä aivan eri tavalla kun pitää samaa hahmoa useassa eri conissa. Pitäisi ruveta pitämään kunnolla harjoituksia hahmosta ennen conia, vaikkei menisikään kisaan.

Jos innostus jatkuu, niin puku menee kyllä aikalailla kokonaan uusiksi. Peruukin saa kyllä muokkaamalla kuntoon, mutta muuten taitaa olla melko käyttökelvotonta tavaraa. Paitsi viitan vuori! Ja legginssit. Meikkejä tietysti löytyy myös. Mutta joo. Ehkä tämä tästä laantuu niin ei heti Suomeen palatessa tarvitse syytää niitä muihin cosseihin mietittyjä rahoja uudestaan Kefkaan.

Tai ehkä jos tekisi Kefkan toisen puvun, hmm, asiaa! Myssy miettii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti