tiistai 24. kesäkuuta 2014

Juhannushäät

Häät tuli vietettyä! Kertauksen vuoksi, sain päähäni mennä itseni kanssa naimisiin, koska olen haaveillut kauniista hääpuvusta jo siitä lähtien kun olin saanut tehdä vanhojentanssipukuni. Rakkauselämäni on nyt mennyt vähän niin ja näin, enkä muutenkaan tiedä, olisinko valmis vielä sitoutumaan kehenkään muuhun kuin itseeni. Itseni kanssa minun täytyy joka tapauksessa viettää loppuelämäni. Kesästä 2014 tulee minulle siis rakkauden kesä, jolloin etsin rakkautta itseäni kohtaan.

Häät olivat siis nyt juhannuksena. Sääolosuhteet kiusasivat hivenen, välillä tuuli ihan liikaa ja sadekin "yllätti". Mutta minä ja vieraat emme tästä lannistuneet, vaan kyherryimme nuotion lämpöön tai katoksen suojaan.

Suoritimme illan aikana vihkimisseremonian, morsiuskimpun ja sukkanauhan heiton sekä myöhemmin illalla muistimme myös häävalssin. Ystäväni puhuivat ihania asioita minusta, pitivät kauniita esityksiä, järjestivät pelejä kaikille. Ilta oli oikein mukava ja parempia häitä tuskin voisin toivoa! Mitä sitä yhdestä sulhasesta. :D

Tässä ensimmäisessä kuvapostauksessani häistä keskityn koristeisiin ja muihin ulkoisiin puitteisiin. Myöhemmin lisää kuvia vieraista ja minusta. Ja tietenkään unohtamatta kesämorsiammen roadtrippiä ympäri Suomen! Tsekkaa missä morsian kulkee!

Kuvista kiitos Heikki Korhoselle, Anna Sivulalle sekä Studio Nevianin Jenni Kaurilalle.

Kukkuu!

Tuulikellot! Vaikkakin välillä tuuli niin kovaa, ettei kalikka edes soitellut..

Tekemiäni koristeita! Pitsiliinat tosin ostin kirpparilta.



Meitä on jo monta!

Siirrämme siskoni kanssa koristeita.





1 kommentti: